Gezegen Okulu



   Herkese merhaba. Yıllardır astrolojiyle uğraşan biriyim ve bu işe başladığımda en çok canımı sıkan şeylerden biri konu hakkında pek Türkçe kaynak bulamamış olmamdı. Yani, belli bir aşamaya kadar bulabiliyordum ama kendimi geliştirip daha derine inmek istediğimde bir yerde mutlaka tıkanıyordum. Bu blogu açma nedenim de tam olarak bu açıkçası. Hem kendi dilimizde hem de ücretsiz bir kaynak olarak yıllardır öğrendiğim şeyleri bir şekilde insanlara aktarabilmek. Astroloji öğrenmeye yeni başlayan ve kaynak bulmakta zorlanan ya da sadece neyin ne olduğunu merak edenler için yazdıklarımın faydalı olabileceğini düşünüyorum.

  Buraya yazacaklarım konusunda kafamda bazı düşünceler var ama önerilere de açık olduğumu belirtmek isterim. Ama her şeyden önce temel bilgilerden başlamak daha iyi olur diye düşünüyorum. 

  Sizinle paylaşacağım konular öncelikle şunlar olacak:

  - Elementler ve çalışma prensipleri
  - Modlar (Öncü, Sabit, Değişken) ve bizi nasıl etkiledikleri
  - Gezegenler 
  - 12 burç
  - 12 ev
  - Açılar
  - Asteroidler ve diğer önemli noktalar
  - Doğum haritası hakkında genel bilgi

  Temel bilgileri edindikten ve rahatça kullanabilir hale geldikten sonra kendi haritanızı okuyabilecek hale geleceksiniz. 

  Bu aşamadan sonra size öğreteceklerim: 

 - Transitler ve etkileri
 - Güneş dönümü haritası
 - Ay dönümü haritası 
 - Synastry (ilişki) haritası
 - Kompozit haritalar

 Astrolojinin ne olup olmadığı konusuna ise hiç girmeyeceğim, arama motorunda yaptığınız arama sonucunda burası çıkıyorsa zaten neyin ne olduğu hakkında bir fikriniz vardır diye düşünüyorum. 

Kendinize iyi bakın.

Yorumlar